Support

Een eigen contactpersoon per locatie

Support

Een eigen contactpersoon per locatie

Hoewel het ontwerp en de functionaliteit van onze gebouwen cruciaal zijn, begrijpen we het belang van voortdurend, persoonlijk contact. Elk lid van ons team is toegewijd aan het helpen van onze klanten om hun zakelijke doelen te bereiken. Onze gebouwen hebben elk een lokaal team dat zorgt voor het onderhoud en beheer van de faciliteiten, zodat onze klanten zich kunnen richten op het runnen van hun bedrijf. We ondersteunen de groei van onze klanten via onze diensten en partners die gemakkelijker toegang bieden tot talent, onderzoek en kapitaal binnen de lokale nabijheid van het cluster, of met hulp van ons wereldwijde netwerk. Kadans is je belangrijkste aanspreekpunt voor alle ondersteuning die je nodig hebt. Van kleine onderhoudsaanvragen in gehuurde ruimtes tot het complete ontwerp van de inrichting van laboratoria. Van het introduceren van nieuwe klanten in de lokale gemeenschap, tot het matchen van scale-ups met financiers om hun groei te ondersteunen. We begeleiden onze klanten van start-up tot volwassene.

Fit-out During the fit-out process, we look at the user-related layout of a space. This includes technical facilities and other user-related adjustments. Kadans will be happy to help you work out the fit-out. During the fit-out process Kadans offers various workshops to support the tenant in arranging their space in the best possible way. The process results in a tailor-made layout with technical facilities and pricing. After the fit-out, a layout with interior becomes available. In this phase, the focus is on details, and many variations are possible. The tenant receives an indication of fixed and loose furnishings, including office and laboratory furniture.

Fit-out

Om de optimale werkomgeving voor klanten te creëren, ontwerpt en coördineert Kadans graag het fit-out proces. Het fit-out proces van de gehuurde ruimte bestaat uit de ruimteplanning en indeling. Er zijn veel klant specifieke mogelijkheden. Daarnaast heeft Kadans door jarenlange ervaring de expertise opgedaan om de technische voorzieningen toe te passen en kunnen we meekijken op hoofdlijnen met het interieur ontwerp. Om bij de fit-out goed te ondersteunen is er een proces opgezet. Samen met de huurder kijken we om dit proces zo optimaal mogelijk in te delen. Meer weten over de Fit-out? bekijk dan deze pagina

Facilitair & Technisch beheer

Op iedere locatie beschikt Kadans over een eigen team dat de huurders ondersteunt. Onze commercieel managers zijn verantwoordelijk voor de verhuur en zorgen ervoor dat onze huurders continu een passende werkomgeving hebben.

Onze technische managers zijn verantwoordelijk voor de technische staat van onze gebouwen en installaties. Onze facilitair managers zijn het aanspreekpunt voor dagelijkse vragen, wensen, verzoeken en ongemakken.

86 meter en 18 verdiepingen gevuld met innovatie: een echt herkenningspunt voor Nijmegen en omgeving. Dankzij de bijzondere knik van 52 graden in de gevel vormt 52Nijmegen een uitnodigend gebaar naar bezoekers en gebruikers. 52Nijmegen biedt ruim 25.000 m2 verhuurbaar vloeroppervlak bestaande uit kantoren, laboratoria, ontmoetingsruimten, een bar en restaurant.

Faciliteiten

Op al onze campussen kunnen huurders genieten van catering, verzorgd door één van onze preferred suppliers. Hier kunnen onze huurders en bezoekers terecht voor een kop koffie, snelle snack of lunch. In onze gebouwen zijn verschillende vergaderfaciliteiten beschikbaar. Alles om het gebouw zo optimaal mogelijk in de wensen van de huurders te voorzien.

Hoewel het ontwerp en de functionaliteit van onze gebouwen cruciaal zijn, begrijpen we het belang van voortdurend, persoonlijk contact. Elk lid van ons team is toegewijd aan het helpen van onze klanten om hun zakelijke doelen te bereiken. Onze gebouwen hebben elk een lokaal team dat zorgt voor het onderhoud en beheer van de faciliteiten, zodat onze klanten zich kunnen richten op het runnen van hun bedrijf. We ondersteunen de groei van onze klanten via onze diensten en partners die gemakkelijker toegang bieden tot talent, onderzoek en kapitaal binnen de lokale nabijheid van het cluster, of met hulp van ons wereldwijde netwerk. Kadans is je belangrijkste aanspreekpunt voor alle ondersteuning die je nodig hebt. Van kleine onderhoudsaanvragen in gehuurde ruimtes tot het complete ontwerp van de inrichting van laboratoria. Van het introduceren van nieuwe klanten in de lokale gemeenschap, tot het matchen van scale-ups met financiers om hun groei te ondersteunen. We begeleiden onze klanten van start-up tot volwassene.

Fit-out During the fit-out process, we look at the user-related layout of a space. This includes technical facilities and other user-related adjustments. Kadans will be happy to help you work out the fit-out. During the fit-out process Kadans offers various workshops to support the tenant in arranging their space in the best possible way. The process results in a tailor-made layout with technical facilities and pricing. After the fit-out, a layout with interior becomes available. In this phase, the focus is on details, and many variations are possible. The tenant receives an indication of fixed and loose furnishings, including office and laboratory furniture.

Fit-out

Om de optimale werkomgeving voor klanten te creëren, ontwerpt en coördineert Kadans graag het fit-out proces. Het fit-out proces van de gehuurde ruimte bestaat uit de ruimteplanning en indeling. Er zijn veel klant specifieke mogelijkheden. Daarnaast heeft Kadans door jarenlange ervaring de expertise opgedaan om de technische voorzieningen toe te passen en kunnen we meekijken op hoofdlijnen met het interieur ontwerp. Om bij de fit-out goed te ondersteunen is er een proces opgezet. Samen met de huurder kijken we om dit proces zo optimaal mogelijk in te delen. Meer weten over de Fit-out? bekijk dan deze pagina

Facilitair & Technisch beheer

Op iedere locatie beschikt Kadans over een eigen team dat de huurders ondersteunt. Onze commercieel managers zijn verantwoordelijk voor de verhuur en zorgen ervoor dat onze huurders continu een passende werkomgeving hebben.

Onze technische managers zijn verantwoordelijk voor de technische staat van onze gebouwen en installaties. Onze facilitair managers zijn het aanspreekpunt voor dagelijkse vragen, wensen, verzoeken en ongemakken.

86 meter en 18 verdiepingen gevuld met innovatie: een echt herkenningspunt voor Nijmegen en omgeving. Dankzij de bijzondere knik van 52 graden in de gevel vormt 52Nijmegen een uitnodigend gebaar naar bezoekers en gebruikers. 52Nijmegen biedt ruim 25.000 m2 verhuurbaar vloeroppervlak bestaande uit kantoren, laboratoria, ontmoetingsruimten, een bar en restaurant.

Faciliteiten

Op al onze campussen kunnen huurders genieten van catering, verzorgd door één van onze preferred suppliers. Hier kunnen onze huurders en bezoekers terecht voor een kop koffie, snelle snack of lunch. In onze gebouwen zijn verschillende vergaderfaciliteiten beschikbaar. Alles om het gebouw zo optimaal mogelijk in de wensen van de huurders te voorzien.

Ik wil meer
informatie

Ik wil meer
informatie