Full service support

Interview met Chiel van Dijen

“Eerst de klant, dan het pand”

Chiel van Dijen, Associate director Kadans Science Partner

Pas als je kennis hebt van de klant en de markt waarin hij opereert, kun je inspelen op specifieke wensen en behoeften bij huisvesting. Logisch, vinden wij bij Kadans Science Partner. Daarom bieden we kennisintensieve technologische bedrijven en starters meer dan alleen vierkante meters. We zetten bewust in op een totaalpakket als het gaat om huisvestingsoplossingen die passen bij de sector.

“Bij Kadans weten we dat bedrijven uit de wereld van o.a. food, life sciences, health, biotechnology en high tech behoefte hebben aan meer dan alleen een bedrijfs- of kantoorgebouw. Denk aan laboratoria, onderzoeksruimtes, cleanrooms, pilot plants en geconditioneerde ruimtes. Maar ook aan  service & support, equipment, toegang tot financiers en een uitgebreid netwerk. Bij de zoektocht naar een geschikte locatie voor hun business geven we onze klanten maximale ondersteuning. Want onze support betreft niet alleen het bieden van een pand, maar alles wat nodig is om een optimale werkruimte te realiseren. Of het nu gaat om de inhuur en plaatsing van specifieke apparatuur of om hulp bij subsidietrajecten en businessplannen. We regelen het!

Gezien deze service kun je dan ook beter spreken van een huisvestingsovereenkomst dan van een huurcontact. Het begrip ‘klant’ is voor ons ook te afstandelijk; we gaan een relatie met elkaar aan op basis van openheid en vertrouwen. Vanuit die insteek stellen we onze kennis en ons netwerk ter beschikking aan onze relaties. Andersom krijgen wij veel informatie terug over de markt. Dat houdt ons scherp op trends, wensen en kansen. Werden kennisintensieve bedrijven voorheen binnen universiteitsgebouwen ondergebracht, nu zien we steeds meer beweging richting scienceparken en gethematiseerde verzamelgebouwen in universiteitssteden. Met onze kennis over en ervaring in de verschillende sectoren, ons netwerk en full service pakket verwachten we daar de komende jaren voor veel kennisintensieve technologische bedrijven integrale en daardoor optimale huisvestingsoplossingen te kunnen bieden.”

Heeft u vragen? Neem direct telefonisch contact op: +31 (0)411 – 625 628
E-mail: c.dijen@kadans.com

Kadans Community

Weten of wij, of iemand in de Kadans Community u kan helpen of inspireren? Wij verbinden graag!